dissabte, 31 de desembre del 2016

Propòsits per a 2017... i els que vindran

Tenc cinc propòsits cabdals per a l’any que és a punt de començar, un dels quals val tant com els altres junts:

Estimar
Ser compassiva
Estimar
Perseverar
Estimar
Confiar
Estimar
Cercar la bellesa
Estimar


Avui he rebut molts desitjos per a l’any nou. D’entre tots, transcriuré un dels missatges que més m’han arribat al cor, el que m’ha enviat una amiga molt estimada:

Un dia tota la gent d'un poble varen decidir anar a resar per fer que plogués, però només un nen va anar amb paraigües. Això se'n diu FE

Quan llences un nado a l'aire i riu és perquè està segur de què el tornaràs a agafar. Això se'n diu CONFIANÇA

Cada nit anem a dormir sense saber si ens tornarem a despertar però tot i amb això posem el despertador. Això se'n diu ESPERANÇA

Fem cada dia plans per demà sense saber el que el futur ens espera. Això es SEGURETAT

Veiem el patiment del mon i tot i amb això ens casem i tenim fills. Això és AMOR

Hi havia un senyor que portava una samarreta que deia "No tinc 70 anys, en tinc 16 amb 54 anys d'experiència". Aixo se'n diu ACTITUD


Aquests son els meus desitjos per a tu pel 2017

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada