diumenge, 8 de març del 2020

Què faries durant una quarantena?

Què faries si t'haguessis de tancar per fer quarantena pel coronavirus?
Jo primer aniria al supermercat i m'asseguraria el sustent.
Després, a la biblioteca, amb la meva llista infinita de lectures i n'agafaria en préstec totes les que em deixessin. També m'emportaria pel·lícules i discs.
Un cop a ca meva, tancada i barrada, organitzaria un club de lectura per Skype amb més gent en quarantena. Ens "reuniríem" dues o tres hores al dia per llegir fragments de llibres, com ara Les mil i una nits, que és llarg i força entretingut, El Decameró, de Boccaccio, o La pesta, d'Albert Camus, i els comentaríem en acabar-los.

La resta del dia, faria ioga, llegiria, veuria pel·lícules (em subscriuria a Filmin o alguna plataforma semblant), escoltaria discos, sonaria i cantaria, cuinaria i menjaria i faria altres coses plaenteres i ocioses.
Quan acabés, potser em costaria sortir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada